Support

VÅR SUPPORT FINNS TILLGÄNGLIG FÖR VÅRA KUNDER UNDER NORMAL ARBETSTID – 8/5, ELLER 24/7 OM DET BEHÖVS FÖR ATT JUST ER ORGANISATION SKALL KÄNNA ER TRYGGA MED ATT it LEVERERAR MOT ERA BEHOV.

VÅR SUPPORTPROCESS ÄR BASERAD PÅ itil:S RAMVERK OCH FRAMTAGEN I NÄRA SAMARBETE MED VÅRA KUNDER. vI SKAPAR EN SERVICEINRIKTAD OCH POSITIV SUPPORTUPPLEVELSE DÄR VI GÖR ALLT VI KAN FÖR ATT SÄKERSTÄLLA ATT ERA IT-LÖSNINGAR FUNGERAR – OAVSETT VAD SOM HÄNDER. 

 

KONTAKTA VÅR SERVICE DESK NÄR DU ÄR I BEHOV AV TEKNISK SUPPORT.

Ärenden kan registreras i vår supportportal eller via e-post (support@cuebid.se).

  • Beställningar samt installation av program
  • Felanmälan av program eller hårdvara tillhandahållen av Cuebid AB
  • Felanmälan samt återlämning av switchar eller accesspunkter (RMA)

FÖR BRÅDSKANDE ÄRENDEN – RING ALLTID TILL VÅR SERVICE DESK PÅ TELEFON

+46 10 489 12 89

support@cuebid.se

FÖRBERED DITT SUPPORTÄRENDE

Som kund kan du hjälpa till att förbereda ditt supportärende genom att alltid skicka in följande info:

  1. Produktnamn och serienummer
  2. Kortfattad problembeskrivning (förväntat beteende/funktion, faktisk beteende/funktion)
  3. Eventuella loggfiler
  4. Gradera hur allvarlig problematiken är på skalan 1-5 där 1 är totalt driftstopp.

Vår service desk är bemannad 08:00 – 17:00 helgfria vardagar.

FJÄRRHJÄLP

Om du har ringt in till vår support och blivit förfrågad om att ladda ner TeamViewer för fjärrsupport så kan du göra det på länken nedan:

Ladda ner